Wersja archiwalna 2023-10-19 11:30:24
 Końskie, dnia 19.10.2023 r.
Końskie, dnia 19.10.2023 r.
DSUiZP 24/JK/157/2023
Ogłoszenie o zamówieniu
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym:
Dostawa odczynników do badań diagnostycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych przez okres 12 miesięcy na poniżej opisanych warunkach:
- Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres: Dostawa odczynników do badań diagnostycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych przez okres 12 miesięcy
| 
 | Parametr wymagane | 
| 1 | Analizator używany po aktualnym przeglądzie technicznym. Analizator typu kasetowego: wszystkie elementy wymienialne: odczynniki, elektrody, płyny kontrolne, myjące oraz pojemnik na ścieki umieszczone w jednej wielotestowej kasecie odczynnikowo – sensorowej. Dopuszcza się osobną kasetę sensorową, w której muszą się znajdować także płyny kontrolne. Nie dopuszcza się żadnych zewnętrznych kalibratorów/materiałów do regulacji, w ampułkach niezależnie czy kalibracji/regulacji dokonuje serwis, czy użytkownik | 
| 2 | Sonda aspiracyjna musi znajdować się w kasecie odczynnikowej lub odczynnikowo- sensorowej i stanowić jej integralny element. Nie dopuszcza się czynności obsługowych typu wymiana, czyszczenie sondy aspiracyjnej lub jakichkolwiek elementów typu uchwyt, uszczelki sondy itp. Niezależnie czy wykonuje je operator czy też serwis | 
| 3 | Parametry mierzone: pH, pCO2, pO2, tHb, O2Hb, MetHb, COHb, HHb, K+, Na+, Ca++, Cl, Glukoza, Mleczan | 
| 4 | Zakres liniowości oznaczonego wapnia zjonizowanego od 0,11-5,00 mmol/L | 
| 5 | Wystandaryzowany czas kondycjonowania kasety odczynnikowo – sensorowej nie większy niż 60 minut | 
| 6 | Podanie próbki bezpośrednio ze strzykawki lub kapilary bez potrzeby użycia adapterów. Możliwość oznaczenia we krwi pełnej. Objętość analizowanej próbki przy pobraniu z kapilary/strzykawki dla całego panelu badań podanego w punkcie 3 nie większa niż 150 µL | 
| 7 | Prosta komunikacja z operatorem, oprogramowanie w języku polskim | 
| 8 | Badania kontroli jakości przeprowadzone w sposób całkowicie automatyczny, bez ingerencji operatora, co najmniej po każdym oznaczeniu przy użyciu płynów kontrolnych. Graficzny wykres kontroli jakości Delta lub Levey – Jenningsa dla każdego parametru | 
| 9 | Automatyczna kalibracja bez użycia gazów wzorcowych i butli gazowych lub kalibracja fabryczna | 
| 10 | Czas pomiaru nie większy niż 45 sekund | 
| 11 | Interfejsy umożliwiające przesyłanie danych w sieci w systemie dwukierunkowym | 
| 12 | Automatyczne oświetlenie pola aspiracji i próbki | 
| 13 | Wszystkie kasety niezbędne do wykonania badań przechowywyane w temperaturze pokojowej, nie wymagają przechowywania w lodówce | 
| 14 | Automatyczne monitorowanie ilości badań możliwych do wykonania | 
| 15 | Analizatory wyposażone w UPS dający czas nie krótszy niż 30 minut podtrzymania zasilania | 
| 16 | Wszystkie elementy wymienialne niezbędne do wykonania oznaczeń tj. odczynniki, sensory, płyny kontrolne, myjące, pojemnik na odpadki umieszczone w jednej wielotestowej kasecie odczynnikowo- sensorowej. | 
| 17 | System kontroli jakości wykrywający i automatycznie korygujący błędy analityczne takie jak: mikroskrzepy, pęcherze powietrza, substancje mogące wywołać interferencje bez udziału operatora. Automatyczna dokumentacja naprawy błędów: bieżący dostęp z ustawień operatora do raportu błędów (data, rodzaj wykrytego błędu, czynność naprawcza, informacja czy błąd został naprawiony). | 
| 18 | Jednorazowa autowalidacja za pomocą wewnętrznych materiałów (znajdujących się w kasecie) w trakcie jej uruchomiania w celu sprawdzenia jej integralności i wykluczenia błędów w fazie analitycznej na poziomie 97%. | 
| 19 | Możliwość oznaczenia parametru Hematokryt. 
 | 
- Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy,
- Termin płatności: co miesiąc 30 dni od daty wystawienia faktury
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
- Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 25.10.2023 roku do godz. 11:30.
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie dotyczy
- Termin związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty
- Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty: 
	- Formularz oferty – załącznik numer 1;
- Formularz asortymentowo-cenowy załącznik numer 2;
- Propozycję umowy
 
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 27.10.2023 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na dostawę odczynników do badań diagnostycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów do oznaczania parametrów krytycznych przez okres 12 miesięcy. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
- Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z max dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty, a także zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
	- została złożona po terminie składania ofert,
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
 
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
	- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
 
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
- Zastosowanie aspektów społecznych: Nie dotyczy
- Informacja RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w ;
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mkalita@zoz.konskie.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
	- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych ZOZ w Końskich.
ZATWIERDZAM
KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2023-10-19 11:29:43
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-10-19 11:30:24
- Liczba odsłon: 1743
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu:
 
         