Wersja archiwalna 2025-10-17 11:18:24

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr 24/JK/1171/2025

 

Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich (Zamawiający) zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym:

 

Dzierżawa Biometru przez okres 24 miesięcy

 

na poniżej opisanych warunkach:

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres:

Dzierżawa Biometru przez okres 24 miesięcy

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Biometr optyczny, okulistyczny – 1 kpl

posiadający , conajmniej następujące parametry

I

Urządzenie musi pracować w sposób bezkontaktowy, automatyczny umożliwiający wykonanie pomiaru w osi widzenia następujących wielkości gałki ocznej:

1.

Minimalny zakres długości fali wiązki pomiarowej aparatu: 1050-1080 nm

2.

Wykonać pomiar długości gałki ocznej w minimalnym zakresie 14-38mm

3.

Pozwalać na obrazowanie przestrzenne gałki ocznej w trybie dwuwymiarowym (skan typu B)

4.

Pozwalać na minimalny zakres pomiaru głębokości komory przedniej oka 0,7- 8,0 mm

5.

Pozwalać na pomiar – Keratometrii w minimalnym zakresie promienia 5.5- 10 mm

6.

Pozwalać na pomiar szerokości rogówki w minimalnym zakresie 7-15mm

7.

Pozwalać na wykonanie zdjęcia referencyjnego oka z pomiarem szerokości  tęczowki

8.

Pozwalać na pomiar szerokości źrenicy w minimalnym zakresie 2-13 mm

9.

Pozwalać na pomiar centralnej grubości rogówki w minimalnym zakresie 200-1200 µm

10.

Pozwalać na pomiar grubości soczewki w minimalnym zakresia 0,5-10mm

11.

Pozwalać na pomiar astygmatyzmu w minimalnym zakresia0- 180º

12.

Pozwalać na pomiar komory przedniej oka

13.

Pozwalać na wzmocnienie obrazowania siatkówki tzw. ERV Mode, wraz z możliwością zwiększenia czułości urządzenia w celu dokładniejszego pomiaru odległości do siatkówki dla pomiaru długości  gałki ocznej do 10 x(przy zaćmach dojrzałych)

II.

Wszystkie pomiary aparat musi wykonać bezkontaktowo, automatycznie min. 6 pomiarów w jednym teście w czasie pon. 1 sek.

III.

Aparat musi wykonywać pomiary z uwzględnieniem różnych indeksów refrakcji dla poszczególnych ośrodków optycznych w oku. Możliwość zmiany indeksu refrakcji dla pomiarów długości osiowej u pacjentów pseudafakijnych

IV.

Aparat musi pracować w oparciu o technologię SS OCT- Koherentnej Tomografii Optycznej z Przeczesywaniem Źródła, umożliwiając wykonanie od 0 do 3000skanow na sekundę, częstotliwość skanów w zakresie 10-400kHz(wybiorczo0, rozdzielczość osiowa<16µm (w powietrzu)

V.

Aparat musi umożliwić wykonywanie keratometrii- dla minimum 16 punktów pomiarowych(realizowane w oparciu o 16 diod LED)

VI.

Aparat musi umożliwiać wybór automatycznego lub manualnego pomiaru w zależności od preferencji użytkownika

VII

Aparat musi pozwalać na następujące kalkulacje soczewek( w oparciu o powszechne standardy kalkulacji) minimum:

1.

BARRETT  TORIC CALCULATOR

2.

BARRETT UNIVERSAL II

3.

BARRETT TRUE K

4.

HOLLADAY II

5.

HOLLADAY I

6.

HOLLADAY R

7.

HAIGIS

8.

SRK- T

9.

HOFFER Q

VIII

Aparat musi umożliwić analizę tzw. kalkulacji soczewki- służącej optymalizacji cięcia głównego umożliwiająca redukcje astygmatyzmu pooperacyjnego do minimalnej wartości

IX

Aparat musi umożliwiać planowanie zabiegu (wszystkie cięcia w rogówce, oś wszczepu soczewki torycznej)

X

Aparat musi mieć moduł do optymalizacji tzw „stałej A ‘’ soczewki przeznaczonej do wszczepu

XI

Urządzenie zaoferowane musi być kompatybilne, znacznik cyfrowy kompatybilny z mikroskopem-  LEICA M 620 -zainstalowanym na BO okulistycznym

 

 

Aparat wyposażony w ruchomy stolik na którym ma zostać umieszczone urządzenie, umożliwiający automatyczne dostosowanie wysokości aparatu dla potrzeb przeprowadzenia badania również na wózku inwalidzkim.

  1. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące
  2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

……………………………nie dotyczy………………………………..………………………………………………………

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ………………………nie dotyczy………………………………….
  2. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.

Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: ………nie dotyczy…………

  1. Termin związania ofertą: 30 dni

Opis sposobu przygotowywania ofert:

Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz oferty – załącznik numer 1;
  2. O ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych dostępnych w odpowiednich bazach internetowych, Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę.

 

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 23.10.2025 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na (Dzierżawę Biometru przez okres 24 miesięcy).

Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.          

  1. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
  2. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
  3. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: : Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  4. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: ……………nie dotyczy……………………………………………..
  5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po terminie składania ofert,
  2. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
  3. Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
  4. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty,
    2. wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
    3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
    4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, ze wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia fakultatywnych negocjacji z max. dwoma Wykonawcami którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty
  3. Zamawiający ma prawo zakończenia procedury na każdym jej etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
  5. Zastosowanie aspektów społecznych: ………………nie dotyczy…………………………

 

 

 

 

Końskie, dnia 17.10.2025                                                                                                ………………………………………………………….

Podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 819169]

przewiń do góry