Wersja archiwalna 2022-01-20 10:17:26
Numer sprawy DSUiZP 24/JK/1/2022 Końskie. 2022-01-11
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
O wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 24 Października 2019 r z . p. zm.)
Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41 B zaprasza do przedstawienia pisemnej oferty cenowej w trybie ofertowym na:
Wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) w Zespole Opieki Zdrowotnej w Końskich wraz z 12 miesięczną gwarancją
Opis przedmiotu zmówienia:
1. Wdrożenie i uruchomienie oprogramowania wraz z nieograniczoną liczbą stanowisk do obsługi centrum telefonicznego (call center) w siedzibie Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem szkoleń w formie zdalnej.
2. Podłączenie oprogramowania do centrali telefonicznej Zamawiającego lub do operatora telekomunikacyjnego, w obu przypadkach za pośrednictwem SIP TRUNK
3. Udzielenie 12 miesięcznej Licencji na System.
4. Użyczenie 4 sztuk słuchawek wraz ze stosownymi kablami przyłączeniowymi, opisanych w załączniku nr 2.
5. Zdalne szkolenie rejestratorek telefonicznych, kierownika call center i administratora z obsługi systemu na warunkach opisanych w załączniku nr 2.
6. Zdalne, zawansowane szkolenie rejestratorek telefonicznych i sekretarek medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem na warunkach opisanych w załączniku nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 2.
3. Termin wykonania zamówienia: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.
4. O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat usługi o podobnym charakterze w co najmniej 10 podmiotach leczniczych.
Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty materiały szkoleniowe z zakresu komunikacji z pacjentem, które są zgodne z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 2 do niniejszego Zaproszenia. Materiały muszą posiadać pozytywne rekomendacje dyrektorów z co najmniej 10 szpitali.
5. Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS, centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej). Dopuszczalny jest skan lub dokument cyfrowy ze strony internetowej właściwego rejestru.
6. Oferta winna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeśli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo złożone ma być jako część oferty w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie.
7. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
9. W imieniu Zamawiającego występuję (Z-ca Dyrektora mgr inż. Jerzy Grodzki) tel. (41 390 23 50), która to osoba jest upoważniona do kontaktów z Wykonawcami.
10. Kryterium decydującym o wyborze oferty jest:
Cena – 80 %
Sposób przyznania punktów:
Ilość punktów w kryterium Cena dla oferty X = (Cmin / Cx) x 80
gdzie: Cmin - cena oferty najtańszej
Cx - cena oferty badanej X
Liczba wykonanych usług o podobnym charakterze w podmiotach leczniczych w okresie ostatnich 5 lat – 10%
Ocena zostanie dokonana z zastosowaniem następującego wzoru:
Ocena oferty X = (Ux / Umax)x 10
gdzie: Ux - liczba usług wskazanych w badanej ofercie
Umax - najwyższa liczba usług spośród wszystkich ofert
Termin wdrożenia usługi – 10%
Ocena zostanie dokonana z zastosowaniem następujących zasad:
Wykonanie wdrożenia w terminie: nie dłuższym niż 30 dni od zawarcia umowy – 10,00 pkt
31 dni – 45 dni od zawarcia umowy – 5,00 pkt
45 i więcej dni od zawarcia umowy – 0,00 pkt
11. W sprawach organizacyjnych oraz innych informacji przekazanych za pomocą, telefaksu lub drogą elektroniczną jest: starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych –Jacek Kruk
tel. 41 39- 02- 192 fax. ( 41) 39 02 319 lub na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl
Ofertę należy składać w terminie do dnia 2022-01-20 godz. 10:00- zgodnie z Formularzem cenowym do niniejszego zaproszenia,
- elektronicznie na adres E-mail; jkruk@zoz.konskie.pl
- na nr telefaksu 41 390 23 19
- w formie pisemnej na adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41B 26-200 Końskie SEKRETARIAT w zamkniętej kopercie oznakowanej „Oferta na wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) wraz z 12 miesięczną gwarancją”
Ofertę można również przesłać do Zamawiającego
Oferty przekazane: za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli zostały przekazane przed upływem wyznaczonego terminu a fakt jej przekazania został niezwłocznie potwierdzony przez zamawiającego. Z Wykonawcą oferującym najlepszy bilans punktowy kryteriów oceny oferty będzie zawarta umowa w związku z powyższym do oferty należy załączyć propozycję istotnych postanowień warunków umowy.
Z Wykonawcą oferującym najniższą cenę Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji.
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
1. Formularz oferty – załącznik nr 1
2. Zestawienie parametrów i warunków wymaganych – załącznik nr 2
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
mgr inż. Jerzy Grodzki
sporządził: Jacek Kruk
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2022-01-11 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-01-20 10:17:26
- Liczba odsłon: 982
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: