Wersja archiwalna 2024-10-10 10:30:21

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr 24/JK/241/2024

 

Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich (Zamawiający) zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym:

 

Sukcesywne dostawy ryb dla potrzeb ZOZ w Końskich

 

na poniżej opisanych warunkach:

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres: Sukcesywne dostawy ryb wraz z udostępnieniem sprzętu chłodniczego do przechowywania zakupionych produktów. Dodatkowy opis znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowy – załącznik numer 2;
  1. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025 roku.
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

……………………………nie dotyczy………………………………..………………………………………………………

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ………………………nie dotyczy………………………………….
  2. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.

Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: ………nie dotyczy…………

  1. Termin związania ofertą: 30 dni

Opis sposobu przygotowywania ofert:

Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz oferty – załącznik numer 1;
  2. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik numer 2;
  3. Aktualne certyfikaty oraz badania odpowiadające normom przedmiotowym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej;
  4. Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest objęty kontrolą przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  5. Aktualną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości tych artykułów;
  6. Zaświadczenie (lub inny dokument) o wdrażaniu lub stosowaniu systemu HACCP
    i o stosowaniu dobrej Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej w zakładzie;
  7. Dokumenty potwierdzające, że środki transportu posiadają dopuszczanie do przewozu asortymentu będącego przedmiotem Zamówienia;
  8. Specyfikację produktów;
  9. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy Handlowe Dokumenty Identyfikacyjne (HDI) przy każdorazowej dostawie zgodnie z obowiązującym prawem;
  10. Oświadczenie Wykonawcy, że udostępni na każde żądanie Zamawiającego książki kontroli środka transportu – zapisy z przeprowadzonych zabiegów dezynfekcji pojazdu;
  11. Oświadczenie Wykonawcy, że udostępni na każde żądanie Zamawiającego książeczkę zdrowia osoby dostarczającej towar;
  12. O ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych dostępnych w odpowiednich bazach internetowych, Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę.

 

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 21.10.2024 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na (………………………………………).

Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.          

  1. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
  2. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
  3. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: : Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  4. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: ……………nie dotyczy……………………………………………..
  5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po terminie składania ofert,
  2. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
  3. Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
  4. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty,
    2. wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
    3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
    4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, ze wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia fakultatywnych negocjacji z max. dwoma Wykonawcami którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty
  3. Zamawiający ma prawo zakończenia procedury na każdym jej etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
  5. Zastosowanie aspektów społecznych: ………………nie dotyczy…………………………

 

 

 

 

Końskie, dnia 10.10.2024                                                                                                ………………………………………………………….

Podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 785710]

przewiń do góry