Wersja archiwalna 2024-02-12 13:30:31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 24/JK/104/2024
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich (Zamawiający) zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym:
Serwisowanie systemu Optimed ERP z podzialem na moduły(FK,XE,HR,Grafiki,PE2).
na poniżej opisanych warunkach:
- Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres : Zawiera załącznik nr 1
- Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ………………………………………………………………………………….- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 16.02.2024 roku do godz. 10:00.
Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: ………………………..……………- Termin związania ofertą: 30 dni
- Opis sposobu przygotowywania ofert:
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
Formularz oferty – załącznik numer 2;
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: : Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 20.02.2024 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na (………………………………………).
Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15. nazwa postępowania
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: …………………………………………………………………………………………………………..- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- została złożona po terminie składania ofert,
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, ze wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia fakultatywnych negocjacji z max. dwoma Wykonawcami którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty
- Zamawiający ma prawo zakończenia procedury na każdym jej etapie bez konieczności podawania przyczyny.
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
Zastosowanie aspektów społecznych: ……………………………………………………………………
Końskie, dnia 12.02.2024 ………………………………………………………….
Podpisy osób uprawnionych do
reprezentowania
24/JK/104/2024 Załącznik nr 1
Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres
- W celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania, Comarch Wykonawca zobowiązuje się do Gotowości Serwisowej wykonywania usług w następującym zakresie:
- sprawowania Opieki Informatycznej,
- Serwisu Oprogramowania
- Doradztwa
- Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania – na warunkach określonych w § 7 Umowy.
- Doradztwo oraz Reakcje Serwisowe i Naprawy prowadzone będą w Godzinach Roboczych.
- Z zakresu przedmiotu usług wyłącza się:
- administrowanie Oprogramowaniem;
- wprowadzanie, przydzielanie i zarządzanie prawami dostępu Użytkownikom;
- definiowanie i generowanie raportów;
- konserwację Oprogramowania w następującym zakresie;
- testowanie poprawności pracy Oprogramowania,
- robienie kopii zapasowych (kopii bezpieczeństwa),
- wymiana kaset (streamerowych),
- nadzór pracy Użytkowników,
- nadzór nad przyrostami pojemności bazy danych,
- prognozowanie koniecznej modernizacji Sprzętu Komputerowego,
- wczesne powiadamianie o pojawieniu się błędów programistycznych;
- szkolenie Użytkowników;
- kontrolę poprawności pracy Oprogramowania oraz raportowanie poprawności jego pracy.
Serwis oprogramowania
- Na Serwis Oprogramowania składają się usługi, w zakres których wchodzi:
- diagnoza Nieprawidłowości Oprogramowania;
- usuwanie Nieprawidłowości Oprogramowania;
- usuwanie skutków Nieprawidłowości Oprogramowania;
- usuwanie niespójności baz danych będących wynikiem Nieprawidłowości Oprogramowania;
- wskazywaniem rozwiązań zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Oprogramowania.
- Warunki świadczenia Serwisu Oprogramowania:
- Zamawiający zapewni możliwość Zdalnego dostępu do Systemu Informatycznego w Okresie obowiązywania Umowy.
- Serwis Oprogramowania może być prowadzony za pomocą Zdalnego Dostępu wyłącznie po uzyskaniu przez zgody Zamawiającego
- Zamawiający zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu umożliwienia dokonania Reakcji Serwisowej i Naprawy, a w szczególności:
- zapewnić przedstawicielom dostęp do Systemu Informatycznego i Oprogramowania,
- umożliwić wejście przedstawicielom do pomieszczeń w Miejscach Instalacji i Miejscach Eksploatacji Systemu Informatycznego i Oprogramowania,
- zapewnić przedstawicielom Comarch odpowiednie warunki w trakcie świadczenia Serwisu Oprogramowania, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP.
- Odmowa zapewnienia dostępu do Systemu Informatycznego winna zostać dokonana w formie pisemnej i niezwłocznie przedstawiona Comarch wraz z uzasadnieniem.
- Jeśli nie jest możliwy świadczenie Serwisu Oprogramowania przez Zdalny Dostęp, wówczas Comarch zobowiązuje się do świadczenia Serwisu Oprogramowania bezpośrednio w Miejscu Instalacji lub w Miejscu Eksploatacji.
- Wykonawca podejmie czynności Naprawy na podstawie Zgłoszenia Serwisowego o Statusie zaakceptowane.
- Wykonawca gwarantuje następujące Czasy Reakcji i Naprawy:
Dla systemu ERP:
|
Czas Reakcji |
Czas Naprawy |
Awaria Krytyczna |
2 Godziny Robocze – Zdalny Dostęp
|
1 Dzień Roboczy – Zdalny Dostęp 3 Dni Robocze – brak Zdalnego Dostępu |
Utrudnienie |
8 Godzin Roboczych– zdalny dostęp |
14 Dni Roboczych – Zdalny Dostęp |
- W przypadku, gdy zgłoszenia dokonano:
w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godzinie zgłoszenia w dniu jego zgłoszenia;
w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego.
Tryb postępowania w przypadku wystąpienia Nieprawidłowości Oprogramowania:
- W razie wystąpienia Nieprawidłowości Oprogramowania upoważniony Użytkownik powiadomi o tym fakcie Wykonawca w drodze Zgłoszenia Serwisowego poprzez wypełnienie i przekazanie Formularza Zgłoszenia Serwisowego w sposób określony w definicji Formularza Zgłoszenia Serwisowego (Status utworzone);
- Wypełnienie i przekazanie Formularza Zgłoszenia Serwisowego, odbywa się poprzez Stronę WWW;
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach oraz w przypadku braku Zdalnego Dostępu lub niedostępności Strony WWW Zamawiający może dokonać Zgłoszenia Serwisowego w innej formie: poprzez wysłanie wypełnionego Formularza Zgłoszenia Serwisowego, którego wzór stanowi załącznik numer 1 do Umowy za pomocą poczty elektronicznej, telefaksu lub pisemnie (dane kontaktowe w załączniku numer 2 do Umowy). Wymagania odnośnie wypełnienia minimalnego zakresu danych dla Formularza Zgłoszenia Serwisowego stosuje się dla każdej formy Zgłoszenia Serwisowego;
- Zgłoszenie Serwisowe dokonane w inny sposób niż określony w pkt 1,2 lub 3 powyżej nie wywołuje żadnych skutków prawnych i faktycznych, w szczególności nie zobowiązuje Wykonawca do podjęcia Reakcji Serwisowej;
- W przypadku niespełniania wymagań dla skutecznego Zgłoszenia Serwisowego lub braku wystarczających informacji do podjęcia Reakcji Serwisowej Wykonawca zwraca się do upoważnionego Użytkownika dokonującego Zgłoszenia Serwisowego o podanie niezbędnych informacji umożliwiających podjęcie czynności zmierzających do Naprawy (Status utworzone – doprecyzowanie).
Doradztwo
- Przez usługi Doradztwa strony rozumieją współdziałanie Wykonawca z Zamawiającym w pracach związanych z analizą problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą Oprogramowania oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów.
- Wykonawca w ramach Umowy zobowiązuje się do prowadzenia Doradztwa w liczbie maksymalnie 20 godzin miesięcznie rozlicznych za każde rozpoczęte 5 minut, w tym do udzielania porad i wskazówek w zakresie:
- konstruowania zapytań do bazy danych wykonywanych "ad hoc" przez administratorów systemu,
- instalowania przez Zamawiającego Nowych Wydań,
- optymalnej konfiguracji Oprogramowania Narzędziowego w zakresie wymaganym przez Oprogramowanie,
- przeprowadzenia procesów archiwizacji danych,
- zmian polegających na wprowadzeniu Nowej Platformy Eksploatacyjnej Oprogramowania,
- organizacji procesów przetwarzania danych przez Oprogramowanie,
- właściwego wykorzystania mechanizmów parametryzowania i definiowania Oprogramowania,
- opiniowania przydatności i możliwości wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych;
- możliwości dostosowania Oprogramowania do planowanych zmian wewnętrznych przepisów Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania Oprogramowania.
- Doradztwo Wykonawca prowadzić będzie telefonicznie w Godzinach Roboczych.
- Strony wyrażają zgodę na nagrywanie - dla celów dowodowych – rozmów telefonicznych realizowanych w ramach usługi, o czym każda ze Stron zobowiązuje się poinformować osoby, z pomocą których wykonuje Umowę.
- Doradztwo może być również prowadzone za pośrednictwem Strony www w formie opracowań korespondencji do Zgłoszeń Serwisowych, o ile zapytanie Zamawiającego będzie posiadać formę Zgłoszenia Serwisowego z kategorią SUP w polu: Typ na Formularzu Zgłoszenia Serwisowego.
- W przypadku wykorzystania dostępnych godzin Doradztwa każda następna rozpoczęta Roboczogodzina jest płatna w wysokości 175,00 zł netto.
Modyfikacja i aktualizacja Oprogramowania
- Wykonawca zobowiązuje się w do:
- informowania Zamawiającego o Nowych Wydaniach, poprzez:
przesłanie wiadomości z Portalu AOS za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
- Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki niezgodnej z Dokumentacją instalacji przez Zamawiającego Nowych Wydań, w tym również za utratę danych.
- Usługi instalacyjne, konfiguracyjne, parametryzacje, migracja danych i Inne Usługi Informatyczne związane z instalacją, uruchomieniem Nowego Wydania mogą być realizowane przez Wykonawca na podstawie odrębnej umowy.
- W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów Narodowego Funduszu Zdrowia niosących konieczność wprowadzenia zmian w Oprogramowaniu, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić te zmiany i wykonać związane z tym niezbędne czynności, mające na celu dostosowanie Oprogramowania do zmienionych i obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów NFZ, najpóźniej w dniu wejścia w życie tych zmian, chyba że ze względu na obszerność tych zmian, Wykonawca nie będzie w stanie ich uwzględnić w tym terminie - wówczas strony wspólnie pisemnie uzgodnią inny termin wprowadzenia tych zmian.
- Wykonawca w ramach realizacji Umowy zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w zakresie prac prowadzonych nad rozwojem Oprogramowania w zakresie:
- planowania rozwoju Oprogramowania;
- technicznych aspektów rozwiązań wprowadzanych w Nowych Wydaniach;
- zasięgania opinii o sposobie komunikacji z Użytkownikiem w Oprogramowaniu;
- optymalizowania algorytmów przetwarzania danych;
- uwzględniania w planach rozwoju Oprogramowania uwag Zamawiającego w zakresie modyfikacji istniejących funkcji Oprogramowania;
- analizy i zmian w konfiguracji systemu zarządzania bazą danych,
- Wykonawca przekazywać będzie nieodpłatnie Zamawiającemu Nowe Wydania aplikacji
- Wykonawca dołoży wszelkich starań do przeprowadzenia testów wewnętrznych Oprogramowania, przed udostępnieniem Nowych Wydań Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia |
Jm. |
Ilość |
Umowa serwisowa Optimed ERP (FK,XE,HR,Grafiki,PE2) |
Msc |
12 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2024-02-12 13:30:31
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-02-12 13:30:31
- Liczba odsłon: 500
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: