Wersja archiwalna 2024-01-26 08:12:03
Końskie, dnia 18.01.2024 r.
DSUiZP 24/JK/20/2023
Ogłoszenie o zamówieniu
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym sukcesywnych dostaw środków czystości i dezynfekcji przeznaczonych do gastronomii na poniżej opisanych warunkach:
- Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres:
Opis środka |
Ilość opakowań |
Płynny środek do maszynowego mycia naczyń, odpornych na działanie alkaliów naczyń i sztućców . Dozowanie od 1 do 3 g / l wody, automatyczne przez zamknięty system dozujący. |
30 |
Środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych |
24
|
Bezzapachowy preparat dezynfekująco-myjący.-koncentrat. Produkt biobójczy w kat. I, gr.4 . Spełnia normy: 1650 lub równoważne Przeznaczony do dezynfekcji oraz mycia powierzchni w przemyśle spożywczym i gastronomii. Bakteriobójczy i grzybobójczy w stężeniu 0,5% w czasie 15min. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz ciśnieniowego. Bezpieczny w stosunku do mytych powierzchni . Stan fizyczny : ciecz Opakowanie 5l |
48 |
Środek alkaliczny do mycia podłóg, ścian, blatów roboczych, maszyn i urządzeń kuchennych nadający się do delikatnych materiałów usuwający zanieczyszczenia olejowe i pochodzenia tłuszczowego. Koncentrat, działa w stężeniu 0,25-2%. Zawiera metakrzemian sodu (2.5-10%),wodorotlenek sodu do 2.5%. Opakowanie a -5 kg. |
48 |
Płyn do czyszczenia i odtłuszczania przypalonych powierzchni |
9 |
PŁYN DO USUWANIA OSADÓW MINERALNYCH Przeznaczenie: do usuwania osadów mineralnych z urządzeń gastronomicznych ( maszyny do mycia naczyń, piece konwekcyjno – parowe, bemary grzewcze, kotły warzelne, itp. ) |
9 |
środek do usuwania osadów po kawie i herbacie (6), środek zapobiegający żółknięciu naczyń -rozcieńczenie od 0,5%-1,5%, Stan fizyczny : ciało stałe ciecz Gęstość lub gęstość względna 1.1-1.2 Opakowanie: 2,4kg |
24 |
Mydło do mycia i dezynfekcji rąk |
72 |
Preparat w postaci żelu, na bazie alkoholu do szybkiej dezynfekcji rąk. Zawiera pantenol, aloes, glicerynę dzięki temu posiada właściwości nawilżające. |
48 |
środek do dezynfekcji w kuchni gotowy do użycia środek dezynfekcyjny skutecznie likwidujący bakterie, grzyby i wirusy. Jednoczesne działanie wszystkich składników aktywnych środka zapewnia szybką dezynfekcję na obszarach mających kontakt z żywnością takich jak stoły czy krajalnice. Nie wymaga spłukiwania. Właściwości mikrobiologiczne: bakteriobójczy (EN 1276), grzybobójczy (EN 13697), drożdżakobójczy (EN 1650), wirusobójczy wobec Murine Norovirus (MNV). Opakowanie 750 ml |
48 |
ŚRODEK CZYSZCZĄCO-NABŁYSZCZAJĄCY DO POWIERZCHNI METALOWYCH |
12 |
Środek do manualnego mycia powierzchni szklanych, marmurowych, emaliowanych oraz plastikowych Opakowanie 1l |
12 |
Środek do manualnego mycia powierzchni sanitarnych: Opakowanie 1l |
36 |
Łagodne mleczko do czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni, zawierające cząsteczki ścierające zapewniające łatwe i delikatne usunięcie nawet najbardziej uporczywych zabrudzeń takich jak przypalone resztki, kamień czy plamy wodne. Skutecznie usuwa pozostałości tłuszczu i silne zabrudzenia, pozostając jednocześnie delikatnym dla czyszczonej powierzchni. Przeznaczone do kuchni i sanitariatów z możliwością zastosowania do powierzchni delikatnych takich jak: ceramiczne płyty oraz powierzchnie emaliowane. pH 9,9 – 10,5. Skład: Etoksylowany alkohol tłuszczowy >=3 - <5%, niejonowe zw pow czynne <5%. Opakowanie butelka 750ml |
72 |
Pad ręczny czarny 12x26 Ręczny super pad w kolorze czielonym przeznaczony jest do usuwania silnie przywartego brudu i skrobania. Pady ręczne stworzone w celu uproszczenia czyszczenia, utrzymainia powierzchni w czystości, renowacji powierzchni i ręcznych procesów czyszcenia punktowego. do stosowania w miejscach niedostępnych do czyszczenia maszynowego tj. : rogi, ściany, krawędzie i klatki schodowe. |
36 |
Ściereczki uniwersalne, o wymiarach 34X38cm. Opakowanie: 100 sztuk w kartonie.
Odpowiednio dobrany skład oraz grubość ściereczki gwarantują wysoką chłonność wody i innych płynów. Ściereczki uniwersalne unitex® dzięki nowoczesnej technologii wytwarzania nie pylą, nie zostawiają drobin na wycieranej powierzchni, nie ulegają odbarwieniu, są bardzo chłonne i wytrzymałe a przy tym miękkie i miłe w dotyku. Chłonność, wytrzymałość i elastyczność ściereczek unitex® umożliwia ich wszechstronne zastosowanie w: • gastronomii, • firmach cateringowych, • firmach sprzątających, • gospodarstwie domowym.
Ściereczki unitex® doskonale nadają się do: • mycia, • polerowania, • czyszczenia, • usuwania kurzu.
Powierzchnie, które należy wycierać lub czyścić używając ściereczek uniwersalnych: • blaty robocze – kuchenne, barowe, • urządzenia kuchenne, • meble, • szkło – szyby, lustra, kufle, • powierzchnie ceramiczne – toalety, umywalki itp. • glazura, terakota, • powierzchnie plastikowe,
Zabrudzenia, które można usuwać stosując ściereczki uniwersalne: • zabrudzenia organiczne, • kurz, • ciecze, • inne zabrudzenia występujące w obiektach użyteczności publicznej.
Środki czystości, które można stosować z ściereczkami: • detergenty, • rozpuszczalniki, • woda, • ogólnodostępne środki czystości. |
60 op. |
- Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
- Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
- Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 22.01.2024 roku do godz. 11:30.
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie dotyczy
- Termin związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty
- Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- Formularz oferty – załącznik numer 1;
- Formularz asortymentowo cenowy– załącznik numer 2;
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 24.01.2024 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na dostawę środków czystości i dezynfekcji przeznaczonych do gastronomii. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
- Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z max dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty, a także zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- została złożona po terminie składania ofert,
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
- Zastosowanie aspektów społecznych: Nie dotyczy
- Informacja RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w ;
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mkalita@zoz.konskie.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych ZOZ w Końskich.
ZATWIERDZAM
KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2024-01-18 13:33:03
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-01-26 08:12:03
- Liczba odsłon: 658
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: