Wersja archiwalna 2024-01-18 13:32:50

Końskie, dnia 18.01.2024 r.

DSUiZP 24/JK/20/2023

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym sukcesywnych dostaw środków czystości i dezynfekcji przeznaczonych do gastronomii na poniżej opisanych warunkach:

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres:

Opis środka

Ilość opakowań

Płynny środek do maszynowego mycia naczyń, odpornych na działanie alkaliów naczyń i sztućców . Dozowanie od 1 do 3 g / l wody, automatyczne przez zamknięty system dozujący.
Skład chemiczny: ≥5 - <15% NTA, <5% fosfoniany,
wodorotlenek sodu 10-20%, wodorotlenek potasu 5-10%
Preparat w postaci bezbarwnej i bezzapachowej cieczy, o pH koncentratu od 13 do 14 i gęstości względnej 1,33 do 1,37g/cm3 (20 °C)
Opakowanie 12kg

30

                                                                                                                                                                                                                                                                            Środek nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych
Dozowanie: od 0,1 do 0,6 ml środka na 1 litr wody, w zależności od jakości wody i materiału płukanych przedmiotów.
Skład chemiczny:
≥5 - <15% niejonowe związki powierzchniowo czynne
zawiera konserwanty: (Glutaral)
Skład: mieszanina
Etoksylowany alkohol tłuszczowy =/<C5 i =/<5EO: 5-10%
alkohole etoksylowane: 2-5%
Opakowanie: 10kg
Stan fizyczny: ciecz
Kolor: Niebieski [Jasno]
Zapach: bez zapachu
pH: 6 do 7 (100%)
Gęstość względna: 1 do 1,04 g/cm3 (20 °C)

24

 

 Bezzapachowy preparat dezynfekująco-myjący.-koncentrat. Produkt biobójczy w kat. I, gr.4 . Spełnia normy: 1650 lub równoważne Przeznaczony do dezynfekcji oraz mycia powierzchni w przemyśle spożywczym i gastronomii. Bakteriobójczy i grzybobójczy w stężeniu 0,5% w czasie 15min. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz ciśnieniowego. Bezpieczny w stosunku do mytych powierzchni .                                                                                                                                                                Stan fizyczny : ciecz
Barwa : czysty, jasnożółta Bezbarwny
Zapach : lekki bez zapachu
pH : 11.9 - 12.9, 100 %-w forme dostarczonej, pH: 8.5 - 10.5-w formie rozcieńczonej                                                                                                                                                           Gęstość lub gęstość względna: 1.046 - 1.056

Opakowanie 5l

48

Środek alkaliczny do mycia podłóg, ścian, blatów roboczych, maszyn i urządzeń kuchennych nadający się do delikatnych materiałów usuwający zanieczyszczenia olejowe i pochodzenia tłuszczowego. Koncentrat, działa w stężeniu 0,25-2%.  Zawiera metakrzemian sodu (2.5-10%),wodorotlenek sodu do 2.5%. Opakowanie  a -5 kg.

48

Płyn do czyszczenia i odtłuszczania przypalonych powierzchni
Wymagania;
stan fizyczny : ciecz bez zapachu
kolor: żółty [ciemny]
czas działania 10-15 min
temp. Użycia  Max. 50°C
gęstość względna: 1.05 do 1.065
skład: >= 2.5 - < 5% wodorotlenek sodu, >= 2.5 - < 5% etanoloaminy,
wartość pH : 12.9 do 13.9[Stęż.(%w/w):100%]
opakowanie: 5L

9

PŁYN DO USUWANIA OSADÓW MINERALNYCH Przeznaczenie: do usuwania osadów mineralnych z urządzeń gastronomicznych ( maszyny do mycia naczyń, piece konwekcyjno – parowe, bemary grzewcze, kotły warzelne, itp. )
Wymagania;
Stan fizyczny: ciecz
 Kolor: bezbarwny
Czas działania 5-20 min
wartość pH: 0.2 do 0,5[Stęż(%w/w):100%]
Zapach: bez zapachu
Skład:  10-25% kwas fosforowy, 5-20% kwas azotowy, 1-5% alkiloetoksy propoksylany
gęstość względna : 1.15 do 1.184
dozowanie 50-100ml/L 
Opakowanie 5l

9

środek do usuwania osadów po kawie i herbacie (6), środek zapobiegający żółknięciu naczyń -rozcieńczenie od 0,5%-1,5%, Stan fizyczny : ciało stałe ciecz
Barwa : biały Bezbarwny
Zapach : bez zapachu bez zapachu
pH : 11.6 - 12.0, 1 % 11.5 - 12.5                                                                       

Gęstość lub gęstość względna 1.1-1.2

Opakowanie: 2,4kg

24

Mydło do mycia i dezynfekcji rąk
Wymagania
Stan fizyczny: ciecz
Kolor: bezbarwny lub jasnożółty
Zapach: lekki
Wartość pH: 5.3 do 5.7 [Stęż(%w/w):100%] 
Gęstość względna: 1.09 do 1.1
Przetestowane dermatologicznie
Skład:>= 5- <10% kumenosulfonian sodu, >=1-<2,5% alkilopoliglikozydy, >=1-<2,5% alkiloeterosiarczany, >=1-<2,5% triklosan
Opakowanie: 750ml

72

Preparat w postaci żelu, na bazie alkoholu do szybkiej dezynfekcji rąk. Zawiera pantenol, aloes, glicerynę dzięki temu posiada właściwości nawilżające.
Spektrum działania dezynfekcyjnego / zgodnie z normami/:
EN 1500 Higieniczna dezynfekcja rąk            3ml/30s
EN 13727 Działanie bakteriologiczne            15s
EN 13624 Działanie drożdżakobójcze           15s
EN 14476 Rotawirusy/ norowirusy ( mysie) 15s
EN 14476 Działanie wirusobójcze                 2 min.
Skuteczne w walce z wirusami osłonkowymi HSN1 zgodnie z RKI/DVV      30s
100 g płynu zawiera: 85g etanolu.
Ph 8 /100%/
Opakowanie 750 ml

48

środek do dezynfekcji w kuchni gotowy do użycia środek dezynfekcyjny skutecznie likwidujący bakterie, grzyby i wirusy. Jednoczesne działanie wszystkich składników aktywnych środka  zapewnia szybką dezynfekcję na obszarach mających kontakt z żywnością takich jak stoły czy krajalnice. Nie wymaga spłukiwania. Właściwości mikrobiologiczne: bakteriobójczy (EN 1276), grzybobójczy (EN 13697), drożdżakobójczy (EN 1650), wirusobójczy wobec Murine Norovirus (MNV).
Skąłd:
Propan-2-ol ≥30 - <50%
alkohol propylowy ≥20 - <25%
Glikol propylenowy ≥1 - <2,5%
Ciecz
Kolor bezbarwny
Zapach alkoholowy
Ph(100%) 7,5-8,5
Gęstość 0.876 - 0.896 g/cm3

Opakowanie 750 ml

48

ŚRODEK CZYSZCZĄCO-NABŁYSZCZAJĄCY DO POWIERZCHNI  METALOWYCH
Czyści i nabłyszcza powierzchnie ze stali szlachetnej, usuwający uporczywy brud i tłuszcz, a także osady wapienne, zacieki, rdzę, zanieczyszczenia stałe czy produkty utleniania.
Dozowanie: gotowy do użycia
Skład:
10-50% węglowodory alifatyczne
30-50% 2-butoksyetanol (butyloglikol)
Kolor: bezbarwny
pH: 5,9 – 7,1
Gęstość względna koncentratu: 0,800 – 0,850 gram / cm3 w 20st. C
Opakowanie puszka 500 ml

12

Środek do manualnego mycia powierzchni szklanych, marmurowych, emaliowanych oraz plastikowych
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ogólnych i szklanych o silnych właściwościach zwilżających. Do wszystkich powierzchni zmywalnych /glazura, meble, powierzchnie laminowane, lamperie etc., (w tym do powierzchni błyszczących /szyby, lustra, przeszklenia).  zawierająca alkohol Środek posiada badanie kompatybilności materiałowej dla PMMA (polimetakrylan metylu). Środek nie podlega przepisom CLP dotyczącym etykietowania, co oznacza brak wymagań dotyczących stosowania środków ochrony osobistej. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny w myśl rozporządzenia (WE)1272/2008. Produkt posiada certyfikat Eco-Label. Zalecane stężenie roztworu roboczego: 0,25-0,5% Skład: anionowe środki powierzchniowo czynne ≤ 5%, alkilosulfobursztyniany ≥ 1 - < 3%, alkohol etylowy ≥ 5 - < 15%, pH koncentratu 6,3 do 7,5, gęstość koncentratu 0,985 – 0,995 g/cm3, kolor – jasno niebieski, produkt nie zawiera EDTA
Posiada certyfikta Ecolable , cradle to cradle ,recycled pastics 30%

Opakowanie 1l

12

Środek do manualnego mycia powierzchni sanitarnych:
Środek do mycia powierzchni sanitarnych przeznaczony do codziennego użytku. Usuwa pozostałości z osadów wapiennych, urynowych, z mydła, tłuste zabrudzenia np. odciski palców oraz zabrudzenia z wszystkich powierzchni sanitarnych odpornych na działanie kwasów. Długo utrzymujący świeży  cytrynowy zapach, neutralizuje nieprzyjemny zapach uryny. Środek nie podlega przepisom CLP dotyczącym etykietowania, co oznacza brak wymagań dotyczących stosowania środków ochrony indywidualnej. Produkt nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny w myśl rozporządzenia (WE) nr 1907/2008
Dozowanie:
Zalecane stężenie roztworu roboczego – 0,2%,
Skład:
2,5-5% kwas cytrynowy
Oksyetylenowany łańcuchowy alkanolo(C12- C14)siarczan(VI) sodu-1-2,5%
Kolor: czerwony
1,02 gram / cm3 w 20st. C – gęstość względna koncentratu,
pH: 2,1 do 2,4
Posiada certyfikta Ecolable , cradle to cradle ,recycled pastics 30%

Opakowanie 1l

36

Łagodne mleczko do czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni, zawierające cząsteczki ścierające zapewniające łatwe i delikatne usunięcie nawet najbardziej uporczywych zabrudzeń takich jak przypalone resztki, kamień czy plamy wodne. Skutecznie usuwa pozostałości tłuszczu i silne zabrudzenia, pozostając jednocześnie delikatnym dla czyszczonej powierzchni. Przeznaczone do kuchni i sanitariatów z możliwością zastosowania do powierzchni delikatnych takich jak: ceramiczne płyty oraz powierzchnie emaliowane. pH 9,9 – 10,5. Skład: Etoksylowany alkohol tłuszczowy >=3 - <5%, niejonowe zw pow czynne <5%. Opakowanie butelka 750ml

72

Pad ręczny czarny 12x26

Ręczny super pad w kolorze czielonym przeznaczony jest do usuwania

silnie przywartego brudu i skrobania.

Pady ręczne stworzone w celu uproszczenia czyszczenia, utrzymainia

powierzchni w czystości, renowacji powierzchni i ręcznych procesów

czyszcenia punktowego. do stosowania w miejscach niedostępnych do

czyszczenia maszynowego tj. : rogi, ściany, krawędzie i klatki

schodowe.

36

Ściereczki uniwersalne, o wymiarach 34X38cm.

Opakowanie: 100 sztuk w kartonie.

 

Odpowiednio dobrany skład oraz grubość ściereczki gwarantują wysoką chłonność wody i innych płynów. Ściereczki uniwersalne unitex® dzięki nowoczesnej technologii wytwarzania nie pylą, nie zostawiają drobin na wycieranej powierzchni, nie ulegają odbarwieniu, są bardzo chłonne i wytrzymałe a przy tym miękkie i miłe w dotyku.

Chłonność, wytrzymałość i elastyczność ściereczek unitex® umożliwia ich wszechstronne zastosowanie w:

• gastronomii,

• firmach cateringowych,

• firmach sprzątających,

• gospodarstwie domowym.

 

Ściereczki unitex® doskonale nadają się do:

• mycia,

• polerowania,

• czyszczenia,

• usuwania kurzu.

 

Powierzchnie, które należy wycierać lub czyścić używając ściereczek uniwersalnych:

• blaty robocze – kuchenne, barowe,

• urządzenia kuchenne,

• meble,

• szkło – szyby, lustra, kufle,

• powierzchnie ceramiczne – toalety, umywalki itp.

• glazura, terakota,

• powierzchnie plastikowe,

 

Zabrudzenia, które można usuwać stosując ściereczki uniwersalne:

• zabrudzenia organiczne,

• kurz,

• ciecze,

• inne zabrudzenia występujące w obiektach użyteczności publicznej.

 

Środki czystości, które można stosować z ściereczkami:

• detergenty,

• rozpuszczalniki,

• woda,

• ogólnodostępne środki czystości.

60 op.

  1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
  2. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
  5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
  6. Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 22.01.2024 roku do godz. 11:30.
  7. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie dotyczy
  8. Termin związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty
  9. Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
    1. Formularz oferty – załącznik numer 1;
    2. Formularz asortymentowo cenowy– załącznik numer 2;

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 24.01.2024 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na dostawę środków czystości i dezynfekcji przeznaczonych do gastronomii. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.
  2. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z max dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty, a także zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  4. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
  5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    1. została złożona po terminie składania ofert,
    2. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
    3. Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
    4. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    5. została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  6. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty,
    2. wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
    3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
    4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  7. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
  9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:

Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.

  1. Zastosowanie aspektów społecznych: Nie dotyczy
  2. Informacja RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w ;
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mkalita@zoz.konskie.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6.  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
  8. posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.                                                                                                               

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych ZOZ w Końskich.

     ZATWIERDZAM

 

 

                                                                        

KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 782940]

przewiń do góry