Wersja archiwalna 2023-12-12 10:20:42
Końskie, dnia 12.12.2023 r.
DSUiZP 24/JK/285/2023
Ogłoszenie o zamówieniu
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym dostawy wyposażania ZOL:
SZAFA 2 DRZWIOWA- 3 SZT. SZAFA 1 DRZWIOWA- 1 SZT. LEŻANKA- 1 SZT. WÓZEK ODDZIAŁOWY- 2 SZT. WÓZEK NA CZYSTĄ BIELIZNĘ- 2 SZT. STELAŻ NA ODPADY- 3 SZT PARAWAN- 3 SZT na poniżej opisanych warunkach:
- Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres:
- SZAFA 2 DRZWIOWA- 3 SZT.
Szafa medyczna dwa skrzydła drzwi uchylnych, zawieszone na zawiasach kołkowych. Wykonana jest z blachy o grubości 0,8-1 mm. Drzwi szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej, zamykane są zamkiem baskwilowym, ryglującym w trzech punktach i wykończonych uchwytem klamkowym. Szafa wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. Malowana jest farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) w kolorze RAL7035 (jasny popiel). Szafa posiada stopki lub koła do wyboru.
Wymiary zewnętrzne
Wysokość 1800mm (+/- 50 mm)
Szerokość 900mm (+/- 50 mm)
Głębokość 420mm (+/- 50 mm)
- SZAFA 1 DRZWIOWA- 1 SZT.
Szafa medyczna jedno, uchylne skrzydło drzwi, zawieszone na zawiasach kołkowych. Wykonana jest z blachy o grubości 0,8-1 mm. Drzwi szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej, zamykane są zamkiem baskwilowym, ryglującym w trzech punktach i wykończonych uchwytem klamkowym. Szafa wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. Malowana jest farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) w kolorze RAL7035 (jasny popiel). Szafa posiada stopki lub koła do wyboru.
Wymiary zewnętrzne
Wysokość 1800mm (+/- 50 mm)
Szerokość 600mm (+/- 50 mm)
Głębokość 420mm (+/- 50 mm)
- LEŻANKA- 1 SZT.
Stół rehabilitacyjny WYKONANIE: - stelaż stalowy, lakierowany proszkowo na biało; na stopkach nastawnych z możliwością poziomowania, wykonanych z elastycznego materiału o bardzo dużej wytrzymałości, zapewniających doskonałe przyleganie do twardych podłoży eliminując efekt poślizgu- leże dwusegmentowe, tapicerowane; zagłówek regulowany ręcznie za pomocą mechanizmu zapadkowego: +450, z uchwytem na prześcieradło Wymiary: 1850x560x600 mm [długośćxszerokośćxwysokość (+/- 50 mm)
- WÓZEK ODDZIAŁOWY- 2 SZT.
Stolik oddziałowy: 1xblat z szufladą (blat:705x415x20mm szuflada:655x385x155mm), 1xpółka 655x415x20mm, WYKONANIE: - stelaż aluminiowo - stalowy lakierowany proszkowo na biało, z kanałami montażowymi po wewnętrznej stronie, umożliwiający dowolną regulację wysokości półek, przystosowany do montażu wyposażenia dodatkowego wyłącznie za pomocą elementów złącznych bez konieczności wykonywania otworów, wyposażony w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy 75 mm, w tym dwa z blokadą, z uchwytami do prowadzenia z pręta o średnicy 8 mm stanowiącymi zintegrowany element konstrukcji- blat, półka ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9, montowany na stałe do stelaża, z podniesionym rantem- szuflada stalowa lakierowana proszkowo na biało Wymiary całkowite: 770x480x880 mm wymiary blatu górnego: 705x415x20 mm (+/- 50 mm)wymiary powierzchni użytkowej blatu górnego: 702x412x17 mm (+/- 50 mm)wymiary półki: 655x415x20 mm (+/- 50 mm)wymiary powierzchni użytkowej półki: 652x412x17 mm (+/- 50 mm)
- WÓZEK NA CZYSTĄ BIELIZNĘ- 2 SZT.
Wózek do czystej bielizny- szafka z drzwiczkami, 1xpółka, 1xzamekWYKONANIE:- stelaż z zamkniętych profili aluminiowych i złączek ABS, lakierowany proszkowo na kolor wg palety RAL ; - uchwyty do prowadzenia ze stali kwasoodpornej - wypełnienie z płyty meblowej obustronnie laminowanej ; - blat z 3 stron obudowany; - podstawa stalowa, lakierowana proszkowo, wyposażona w wysoce mobilne koła w obudowie z tworzywa sztucznego o średnicy 100 mm, w tym dwa z blokadą; odboje na narożach podstawy Wymiary całkowite bez wyposażenia dodatkowego: 640x540x960 mm (+/- 50 mm) Wymiary powierzchni użytkowej blatu: 545x470x175 mm (+/- 50 mm) Wymiary części użytkowej szafki: 545x450x275 mm x2 (+/- 50 mm) [szerokośćxgłębokośćxwysokość] (w standardzie szafka wyposażona w jedną półkę
- STELAŻ NA ODPADY- 3 SZT
Wózek na odpady lub brudną bieliznę – pojemność worka 60-80l, WYKONANIE: - stelaż ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9, obręcz wyposażona w klipsy zaciskowe zabezpieczające przed zsunięciem się worka- podstawa stalowa ocynkowana z osłoną z tworzywa ABS w kolorze białym, wyposażona w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy 50 mm, w tym dwa z blokadą- pokrywa z tworzywa ABS w kolorze białym, ze spowalniaczem cichego opadania, który zapewnia komfort użytkowania, ale i zapobiega rozprzestrzenianiu się bakterii, podnoszona pedałem, Wymiary całkowite: 395x495x695 mm [szerokośćxgłębokośćxwysokość (+/- 50 mm)
- PARAWAN- 3 SZT
Parawan mobilny jednoskrzydłowy WYKONANIE:- stelaż z profilu aluminiowego, lakierowanego proszkowo na kolor biały, wyposażony w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy 50 mm, wszystkie z blokadą- wypełnienie stanowi zasłonka z materiału - poliester z wodoodporną powłoką, Wymiary: 1000x1700 mm [szerokośćxwysokość] szerokość podstawy - 450 mm
- Termin wykonania zamówienia: do 29.12.2023
- Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
- Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 14.12.2023 roku do godz. 11:30.
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie dotyczy
- Termin związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty
- Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- Formularz oferty – załącznik numer 1;
- Propozycję umowy
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 18.12.2023 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na dostawę SZAFA 2 DRZWIOWA- 3 SZT. SZAFA 1 DRZWIOWA- 1 SZT. LEŻANKA- 1 SZT. WÓZEK ODDZIAŁOWY- 2 SZT. WÓZEK NA CZYSTĄ BIELIZNĘ- 2 SZT. STELAŻ NA ODPADY- 3 SZT PARAWAN- 3 SZT. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
- Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z max dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty, a także zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- została złożona po terminie składania ofert,
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
- Zastosowanie aspektów społecznych: Nie dotyczy
- Informacja RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w ;
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mkalita@zoz.konskie.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych ZOZ w Końskich.
ZATWIERDZAM
KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2023-12-12 10:20:42
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-12-12 10:20:42
- Liczba odsłon: 933
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: