Końskie, dnia 10.11.2023 r.
DSUiZP 24/JK/211/2023
Ogłoszenie o zamówieniu
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich w ramach programu: Likwidacja barier technicznych w gabinetach diagnostyczno - zabiegowych w Oddziale Ginekologiczno - Położniczym oraz w Poradni Ginekologiczno-Położniczej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym:
Dostawa dwóch foteli ginekologicznych oraz dwóch stołów rehabilitacyjnych trzyczęściowych na poniżej opisanych warunkach:
- Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres: Dostawa dwóch foteli ginekologicznych oraz dwóch stołów rehabilitacyjnych trzyczęściowych w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostawa obejmuje również: szkolenie, dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat CE oraz paszport techniczny
|
Parametr wymagane dwóch foteli ginekologicznych |
1 |
Fotel przeznaczony do przeprowadzania badań i zabiegów ginekologicznych i urologicznych |
2 |
Długość całkowita leża w pozycji poziomej bez segmentu podudzia: 1280 mm (± 30 mm). |
3 |
Całkowita szerokość leża: 740 mm (± 30 mm ) |
4 |
Regulacja wysokości siedziska w pozycji fotelowej: 560mm – 890mm ( ±30 mm ) |
5 |
Regulacja wysokości leża w pozycji poziomej: 760mm – 1090mm ( ±30 mm ) |
6 |
Przy pozycji fotelowej możliwość uzyskania bardzo niskiego położenia przedniej krawędzi siedziska – przynajmniej 400mm – w celu ułatwienia pacjentce wsiadania na fotel. |
7 |
Regulacja kąta oparcia pleców od -100 do 650 (± 50 ) |
8 |
Kąt pochylenia siedziska: -650 do 100 (± 50 ) |
9 |
Przechył Trendelenburga : min. 100 |
10 |
Przechył anty-Trendelenburga : min. 600 |
11 |
Funkcje fotela realizowane za pomocą ręcznego pilota przewodowego oraz przewodowych sterowników nożnych, poprzez siłowniki elektryczne na napięcie stałe 24V: - regulacja wysokości fotela - niezależna regulacja kata pochylenia siedziska - regulacja przechyłów Trendelenburga i anty-Trendelenburga przy jednoczesnej zmianie kąta oparcia pleców i segmentu siedziska |
12 |
Ręczny pilot przewodowy wyposażony w dodatkowe funkcje uzyskiwane z jednego (osobnego dla każdej funkcji) przycisku: - tzw. pozycja startowa – fotel uzyskuje najniższą wysokość - pozycja antyszokowa – wypoziomowane segmenty fotela oraz przejście do pozycji Trendelenburga - przycisk służący do zapisania (zapamiętania) dowolnej, ustalonej pozycji fotela |
13 |
Konstrukcja fotela wykonana ze stali węglowej lakierowanej proszkowo z użyciem lakieru z nanotechnologią srebra powodującą hamowanie namnażania bakterii i wirusów. Dodatki antybakteryjne muszą być integralną zawartością składu lakieru. |
14 |
Konstrukcja nośna fotela i podstawa osłonięte obudową z tworzywa wykonanego z zastosowaniem antybakteryjnej nanotechnologii srebra powodującej hamowanie namnażania się bakterii i wirusów. Dodatek antybakteryjny musi być integralną zawartością składu tworzywa i zapewniać powolne uwalnianie jonów srebra. Osłony także w części siedzeniowej i z tyłu oparcia pleców. |
15 |
Fotel mobilny dzięki trzem kołom (dwa koła kierunkowe do jazdy na wprost oraz jedno koło skrętne) zabudowanym w podstawie. Koła nie wystają poza obrys fotela – przez co nie utrudniają pracy operatora. Blokowanie oraz odblokowanie podstawy fotela za pomocą dźwigni nożnej umieszczonej w podstawie od strony oparcia pleców. |
16 |
Oparcie pleców i siedzenie wyposażone po obu stronach w listwy do mocowania wyposażenia dodatkowego |
17 |
Możliwość wyposażenia fotela w podpórkę ręki, wieszak kroplówki |
18 |
Tapicerka bezszwowa (możliwość wyboru z minimum pięciu kolorów), wykonana z materiału nieprzemakalnego z dodatkami bakterio i grzybobójczymi ograniczającymi rozprzestrzenianie się szczepu MRSA i bakterii E.coli. Tapicerka niepalna zgodnie z normą BS 5852 poziom CRIB 5 (Źródło zaprószenia 5). Właściwości ograniczające rozprzestrzenianie się szczepu MRSA i bakterii E.coli oraz niepalności potwierdzone certyfikatami wydanymi przez niezależne uprawnione do tego podmioty. Certyfikaty dołączyć do oferty. Możliwość wyboru koloru obszycia materacy – wg wzornika producenta. |
19 |
Pod oparciem pleców zabudowany zasobnik na rolkę papierowego podkładu (podkład niewidoczny z zewnątrz). Zapewniony łatwy dostęp do wymiany podkładu |
20 |
Bezpieczne obciążenie fotela: min. 200kg |
21 |
Wyposażenie każdego fotela: - miska ginekologiczna ze stali nierdzewnej - papierowy podkład w rolce - podkolanniki z podrączkami - strzemiona pod stopy montowane na sztycy podkolannika - podnóżek lakierowany ze stopniem tapicerowanym w kolorze tapicerki fotela |
22 |
Wyposażenie dodatkowe dla 1 fotela: - manipulator maciczny przeznaczony do ginekologicznych operacji laparoskopowych umożliwiający mobilizację macicy, napinanie struktur więzadłowych . Manipulator rozbieralny i składający się z: - uchwytu do którego mocowane są kielichy - wymienne nasadki anatomiczne na szyjkę macicy wykonane z teflonu , wielorazowego użytku, dopasowujące manipulator do różnych rozmiarów szyjki macicy ,umożliwiające wyeksponowanie sklepień pochwy, kielichy w trzech rozmiarach: 30mm, 34mm, 38mm - wkład spiralny w dwóch rozmiarach wkręcany w kanał szyjki macicy umożliwiający stabilne ufiksowanie manipulatora : fi 16mm oraz fi 19mm , długość 63mm, - zestaw wymiennych końcówek manipulatora dopasowujące manipulator do macic o różnej głębokości ( w pięciu rozmiarach): fi 60mm, fi 70mm, fi 77mm, fi 79mm, fi 100mm |
23 |
Dokumenty (raporty techniczne, karty charakterystyki itp.) potwierdzające antybakteryjność lakieru i tworzywa(dołączyć do oferty) |
24 |
Fotel dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta |
25 |
Powierzchnie fotela odporne na środki dezynfekcyjne |
26 |
Deklaracja Zgodności |
|
Parametr wymagane dwóch stołów rehabilitacyjnych |
1 |
Stół trzyczęściowy |
2 |
Podgłówek regulowany sprężyną gazową |
3 |
Podnóżek regulowany sprężyną gazową |
4 |
Elektryczna regulacja wysokości za pomocą pilota ręcznego i nożnego |
5 |
Zakres regulacji wysokości leża 55 cm do 85 cm |
6 |
Uchwyty na pasy do stabilizacji po obu stronach leża |
7 |
Regulacja kąta nachylenia zagłówka: od -60 ° do +45 ° |
8 |
Dopuszczalne obciążenie: 150 kg? |
9 |
System jezdny z 4 skrętnymi kółkami |
10 |
4 regulowane stopki |
11 |
Całkowita długość ok 200 cm , szerokość leża ok 70 cm |
12 |
Stół wyposażony w uchwyt na papier jednorazowy |
13 |
Rok produkcji nie wcześniej niż 2023 |
14 |
Stół trzyczęściowy |
15 |
Podgłówek regulowany sprężyną gazową |
16 |
Podnóżek regulowany sprężyną gazową |
- Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy,
- Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
- Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 15.11.2023 roku do godz. 11:30.
- Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie dotyczy
- Termin związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty
- Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
- Formularz oferty – załącznik numer 1;
- Propozycję umowy
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 23.11.2023 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na dostawę dwóch foteli ginekologicznych oraz dwóch stołów rehabilitacyjnych trzyczęściowych. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.
- Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
- Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z max dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty, a także zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- została złożona po terminie składania ofert,
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
- Zastosowanie aspektów społecznych: Nie dotyczy
- Informacja RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w ;
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mkalita@zoz.konskie.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych ZOZ w Końskich.
ZATWIERDZAM
KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2023-11-28 13:03:49
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-11-28 13:03:49
- Liczba odsłon: 1162
- Historia dokumentu: