III. Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Przedmiot zamówienia stanowi :

Sukcesywne dostawy przez okres 48 miesięcy materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych: według zadań 1 – 6

 

1). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : Cewnik do aterektomii rotacyjnej, Prowadnik do aterektomii rotacyjnej, Wiertło, Użyczenie na czas 48 miesięcy konsoli ROTAPro, Balon tnący – 5 pozycji  wg opisu i wymagań uszczegółowionych  w załączniku nr. 2 do SWZ

 

2). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Prowadniki -4 pozycje wg opisu i wymagań  uszczegółowionych  w załączniku nr. 2 do SWZ.

 

3). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy : Mikrocewniki – 3 pozycje  wg opisu i wymagań uszczegółowionych  w załączniku nr. 2 do SWZ

 

4). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy : Cewnik, Inflator– 2 pozycje  wg opisu i wymagań uszczegółowionych  w załączniku nr. 2 do SWZ

 

5). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy : Szewne systemy do zamykania dostępów naczyniowych do 24F– 1 pozycja  wg opisu i wymagań uszczegółowionych  w załączniku nr. 2 do SWZ

 

6). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy : Y-connectory, Opaska uciskowa do tętnicy promieniowej, Kompres uciskowy, Strzykawka do podawania kontrastu typu "jednoręcznego" – 4 pozycje  wg opisu i wymagań uszczegółowionych  w załączniku nr. 2 do SWZ

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-05-10 10:58:57
  • Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-05-10 10:58:57
  • Liczba odsłon: 826
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 782909]

przewiń do góry