III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi :
Sukcesywne dostawy przez okres 48 miesięcy materiałów, narzędzi zużywalnych do zabiegów kardioangiograficznych: według zadań 1 – 6
1). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : Cewnik do aterektomii rotacyjnej, Prowadnik do aterektomii rotacyjnej, Wiertło, Użyczenie na czas 48 miesięcy konsoli ROTAPro, Balon tnący – 5 pozycji wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ
2). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Prowadniki -4 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ.
3). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy : Mikrocewniki – 3 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ
4). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy : Cewnik, Inflator– 2 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ
5). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy : Szewne systemy do zamykania dostępów naczyniowych do 24F– 1 pozycja wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ
6). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy : Y-connectory, Opaska uciskowa do tętnicy promieniowej, Kompres uciskowy, Strzykawka do podawania kontrastu typu "jednoręcznego" – 4 pozycje wg opisu i wymagań uszczegółowionych w załączniku nr. 2 do SWZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
- Data udostępnienia w BIP: 2022-05-10 10:58:57
- Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-05-10 10:58:57
- Liczba odsłon: 830
- Historia dokumentu: