OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 24/JK/104/2024

 

Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich (Zamawiający) zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym:

 

Serwisowanie systemu Optimed ERP z podzialem na moduły(FK,XE,HR,Grafiki,PE2).

 

na poniżej opisanych warunkach:

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres : Zawiera załącznik nr 1
  2. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ………………………………………………………………………………….
  2. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:

Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.

Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 16.02.2024 roku do godz. 10:00.

  1. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: ………………………..……………
  2. Termin związania ofertą: 30 dni
  3. Opis sposobu przygotowywania ofert:

Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

Formularz oferty – załącznik numer 2;

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: : Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 20.02.2024 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na (………………………………………).

Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.                                                                                  nazwa postępowania

  1. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
  2. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
  3. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.
  4. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: …………………………………………………………………………………………………………..
  5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po terminie składania ofert,
  2. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
  3. Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
  4. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty,
    2. wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
    3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
    4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, ze wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia fakultatywnych negocjacji z max. dwoma Wykonawcami którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty
  3. Zamawiający ma prawo zakończenia procedury na każdym jej etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:

Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.

  1. Zastosowanie aspektów społecznych: ……………………………………………………………………

 

 

 

 

 

Końskie, dnia 12.02.2024                                                                                                ………………………………………………………….

Podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24/JK/104/2024                                                                                                                                              Załącznik nr 1

Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres

  1. W celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania, Comarch Wykonawca zobowiązuje się do Gotowości Serwisowej wykonywania usług w następującym zakresie:
  1. sprawowania Opieki Informatycznej,
  2. Serwisu Oprogramowania
  3. Doradztwa
  4. Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania – na warunkach określonych w § 7 Umowy.
  1. Doradztwo oraz Reakcje Serwisowe i Naprawy prowadzone będą w Godzinach Roboczych.
  2. Z zakresu przedmiotu usług wyłącza się:
  1. administrowanie Oprogramowaniem;
  2. wprowadzanie, przydzielanie i zarządzanie prawami dostępu Użytkownikom;
  3. definiowanie i generowanie raportów;
  4. konserwację Oprogramowania w następującym zakresie;
  1. testowanie poprawności pracy Oprogramowania,
  2. robienie kopii zapasowych (kopii bezpieczeństwa),
  3. wymiana kaset (streamerowych),
  4. nadzór pracy Użytkowników,
  5. nadzór nad przyrostami pojemności bazy danych,
  6. prognozowanie koniecznej modernizacji Sprzętu Komputerowego,
  7. wczesne powiadamianie o pojawieniu się błędów programistycznych;
  1. szkolenie Użytkowników;

 

  1. kontrolę poprawności pracy Oprogramowania oraz raportowanie poprawności jego pracy.

 

Serwis oprogramowania

  1. Na Serwis Oprogramowania składają się usługi, w zakres których wchodzi:
  1. diagnoza Nieprawidłowości Oprogramowania;
  2. usuwanie Nieprawidłowości Oprogramowania;
  3. usuwanie skutków Nieprawidłowości Oprogramowania;
  4. usuwanie niespójności baz danych będących wynikiem Nieprawidłowości Oprogramowania;
  5. wskazywaniem rozwiązań zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Oprogramowania.
  1. Warunki świadczenia Serwisu Oprogramowania:
  1. Zamawiający zapewni możliwość Zdalnego dostępu do Systemu Informatycznego w Okresie obowiązywania Umowy.
  2. Serwis Oprogramowania może być prowadzony za pomocą Zdalnego Dostępu wyłącznie po uzyskaniu przez zgody Zamawiającego
  3. Zamawiający zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu umożliwienia  dokonania Reakcji Serwisowej i Naprawy, a w szczególności:
  1. zapewnić przedstawicielom  dostęp do Systemu Informatycznego i Oprogramowania,
  2. umożliwić wejście przedstawicielom  do pomieszczeń w Miejscach Instalacji i Miejscach Eksploatacji Systemu Informatycznego i Oprogramowania,
  3. zapewnić przedstawicielom Comarch odpowiednie warunki w trakcie świadczenia Serwisu Oprogramowania, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP.
  1. Odmowa zapewnienia dostępu do Systemu Informatycznego winna zostać dokonana w formie pisemnej i niezwłocznie przedstawiona Comarch wraz z uzasadnieniem.
  2. Jeśli nie jest możliwy świadczenie Serwisu Oprogramowania przez Zdalny Dostęp, wówczas Comarch zobowiązuje się do świadczenia Serwisu Oprogramowania bezpośrednio w Miejscu Instalacji lub w Miejscu Eksploatacji.
  3. Wykonawca podejmie czynności Naprawy na podstawie Zgłoszenia Serwisowego o Statusie zaakceptowane.
  4. Wykonawca gwarantuje następujące Czasy Reakcji i Naprawy:

Dla systemu ERP:

 

 

 

Czas Reakcji

Czas Naprawy

Awaria Krytyczna

2 Godziny Robocze – Zdalny Dostęp

 

1 Dzień Roboczy – Zdalny Dostęp

3 Dni Robocze  – brak Zdalnego Dostępu

Utrudnienie

8 Godzin Roboczych– zdalny dostęp

14 Dni Roboczych – Zdalny Dostęp

 

  1. W przypadku, gdy zgłoszenia dokonano:

w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;

godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego;

w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego – traktowany jest jak przyjęty o godzinie zgłoszenia w dniu jego zgłoszenia;

w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego.

 

Tryb postępowania w przypadku wystąpienia Nieprawidłowości Oprogramowania:

  1.  W razie wystąpienia Nieprawidłowości Oprogramowania upoważniony Użytkownik powiadomi o tym fakcie Wykonawca w drodze Zgłoszenia Serwisowego poprzez wypełnienie i przekazanie Formularza Zgłoszenia Serwisowego w sposób określony w definicji Formularza Zgłoszenia Serwisowego (Status utworzone);
  2. Wypełnienie i przekazanie Formularza Zgłoszenia Serwisowego, odbywa się poprzez Stronę WWW;
  3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach oraz w przypadku braku Zdalnego Dostępu lub niedostępności Strony WWW Zamawiający może dokonać Zgłoszenia Serwisowego w innej formie: poprzez wysłanie wypełnionego Formularza Zgłoszenia Serwisowego, którego wzór stanowi załącznik numer 1 do Umowy za pomocą poczty elektronicznej, telefaksu lub pisemnie (dane kontaktowe w załączniku numer 2 do Umowy). Wymagania odnośnie wypełnienia minimalnego zakresu danych dla Formularza Zgłoszenia Serwisowego stosuje się dla każdej formy Zgłoszenia Serwisowego;
  4. Zgłoszenie Serwisowe dokonane w inny sposób niż określony w pkt 1,2 lub 3 powyżej nie wywołuje żadnych skutków prawnych i faktycznych, w szczególności nie zobowiązuje Wykonawca do podjęcia Reakcji Serwisowej;
  5. W przypadku niespełniania wymagań dla skutecznego Zgłoszenia Serwisowego lub braku wystarczających informacji do podjęcia Reakcji Serwisowej Wykonawca zwraca się do upoważnionego Użytkownika dokonującego Zgłoszenia Serwisowego o podanie niezbędnych informacji umożliwiających podjęcie czynności zmierzających do Naprawy (Status utworzone – doprecyzowanie).

 

Doradztwo

  1. Przez usługi Doradztwa strony rozumieją współdziałanie Wykonawca z Zamawiającym w pracach związanych z analizą problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą Oprogramowania oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów.
  2. Wykonawca w ramach Umowy zobowiązuje się do prowadzenia Doradztwa w liczbie maksymalnie 20 godzin miesięcznie rozlicznych za każde rozpoczęte 5 minut, w tym do udzielania porad i wskazówek w zakresie:
  1. konstruowania zapytań do bazy danych wykonywanych "ad hoc" przez administratorów systemu,
  2. instalowania przez Zamawiającego Nowych Wydań,
  3. optymalnej konfiguracji Oprogramowania Narzędziowego w zakresie wymaganym przez Oprogramowanie,
  4. przeprowadzenia procesów archiwizacji danych,
  5. zmian polegających na wprowadzeniu Nowej Platformy Eksploatacyjnej Oprogramowania,
  6. organizacji procesów przetwarzania danych przez Oprogramowanie,
  7. właściwego wykorzystania mechanizmów parametryzowania i definiowania Oprogramowania,
  8. opiniowania przydatności i możliwości wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych;
  9. możliwości dostosowania Oprogramowania do planowanych zmian wewnętrznych przepisów Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania Oprogramowania.
  1. Doradztwo Wykonawca prowadzić będzie telefonicznie w Godzinach Roboczych.
  2. Strony wyrażają zgodę na nagrywanie - dla celów dowodowych – rozmów telefonicznych realizowanych w ramach usługi, o czym każda ze Stron zobowiązuje się poinformować osoby, z pomocą których wykonuje Umowę.
  3. Doradztwo może być również prowadzone za pośrednictwem Strony www w formie opracowań korespondencji do Zgłoszeń Serwisowych, o ile zapytanie Zamawiającego będzie posiadać formę Zgłoszenia Serwisowego z kategorią SUP w polu: Typ na Formularzu Zgłoszenia Serwisowego.
  4. W przypadku wykorzystania dostępnych godzin Doradztwa każda następna rozpoczęta Roboczogodzina jest płatna w wysokości 175,00 zł netto.

 

 

Modyfikacja i aktualizacja Oprogramowania

  1. Wykonawca zobowiązuje się w do:
  1. informowania Zamawiającego o Nowych Wydaniach, poprzez:

przesłanie wiadomości z Portalu AOS za pośrednictwem poczty elektronicznej lub

 

  1. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki niezgodnej z Dokumentacją instalacji przez Zamawiającego Nowych Wydań, w tym również za utratę danych.
  2. Usługi instalacyjne, konfiguracyjne, parametryzacje, migracja danych i Inne Usługi Informatyczne związane z instalacją, uruchomieniem Nowego Wydania mogą być realizowane przez Wykonawca na podstawie odrębnej umowy.
  3. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów Narodowego Funduszu Zdrowia niosących konieczność wprowadzenia zmian w Oprogramowaniu, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić te zmiany i wykonać związane z tym niezbędne czynności, mające na celu dostosowanie Oprogramowania do zmienionych i obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów NFZ, najpóźniej w dniu wejścia w życie tych zmian, chyba że ze względu na obszerność tych zmian, Wykonawca nie będzie w stanie ich uwzględnić w tym terminie - wówczas strony wspólnie pisemnie uzgodnią inny termin wprowadzenia tych zmian.
  4. Wykonawca w ramach realizacji Umowy zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w zakresie prac prowadzonych nad rozwojem Oprogramowania w zakresie:
  1. planowania rozwoju Oprogramowania;
  2. technicznych aspektów rozwiązań wprowadzanych w Nowych Wydaniach;
  3. zasięgania opinii o sposobie komunikacji z Użytkownikiem w Oprogramowaniu;
  4. optymalizowania algorytmów przetwarzania danych;
  5. uwzględniania w planach rozwoju Oprogramowania uwag Zamawiającego w zakresie modyfikacji istniejących funkcji Oprogramowania;
  6. analizy i zmian w konfiguracji systemu zarządzania bazą danych,
  1. Wykonawca przekazywać będzie nieodpłatnie Zamawiającemu Nowe Wydania aplikacji
  2. Wykonawca dołoży wszelkich starań do przeprowadzenia testów wewnętrznych Oprogramowania, przed udostępnieniem Nowych Wydań Zamawiającemu.

 

 

Przedmiot zamówienia

Jm.

Ilość

Umowa serwisowa Optimed ERP (FK,XE,HR,Grafiki,PE2)

Msc

12

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jacek Kruk
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-02-12 13:30:31
  • Informacja zaktualizowana przez: Jacek Kruk
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-02-12 13:30:31
  • Liczba odsłon: 164
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 754274]

przewiń do góry