Końskie, dnia 12.12.2023 r.

DSUiZP 24/JK/285/2023

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym dostawy wyposażania ZOL:

SZAFA 2 DRZWIOWA- 3 SZT. SZAFA 1 DRZWIOWA- 1 SZT. LEŻANKA- 1 SZT. WÓZEK ODDZIAŁOWY- 2 SZT. WÓZEK NA CZYSTĄ BIELIZNĘ- 2 SZT. STELAŻ NA ODPADY- 3 SZT PARAWAN- 3 SZT na poniżej opisanych warunkach:

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość lub zakres:
  • SZAFA 2 DRZWIOWA- 3 SZT.

Szafa medyczna  dwa skrzydła drzwi uchylnych, zawieszone na zawiasach kołkowych. Wykonana jest z blachy  o grubości 0,8-1 mm. Drzwi szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej, zamykane są zamkiem baskwilowym, ryglującym w trzech punktach i wykończonych uchwytem klamkowym. Szafa wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. Malowana jest farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) w kolorze RAL7035 (jasny popiel). Szafa posiada stopki lub koła do wyboru.

Wymiary zewnętrzne

Wysokość        1800mm (+/- 50 mm)

Szerokość        900mm (+/- 50 mm)

Głębokość        420mm (+/- 50 mm)

 

  • SZAFA 1 DRZWIOWA- 1 SZT.

Szafa medyczna  jedno, uchylne skrzydło drzwi, zawieszone na zawiasach kołkowych. Wykonana jest z blachy  o grubości 0,8-1 mm. Drzwi szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej, zamykane są zamkiem baskwilowym, ryglującym w trzech punktach i wykończonych uchwytem klamkowym. Szafa wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. Malowana jest farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) w kolorze RAL7035 (jasny popiel). Szafa posiada stopki lub koła do wyboru.

Wymiary zewnętrzne

Wysokość        1800mm (+/- 50 mm)

Szerokość        600mm (+/- 50 mm)

Głębokość        420mm (+/- 50 mm)

 

  • LEŻANKA- 1 SZT.

Stół rehabilitacyjny WYKONANIE: - stelaż stalowy, lakierowany proszkowo na biało; na stopkach nastawnych z możliwością poziomowania, wykonanych z elastycznego materiału o bardzo dużej wytrzymałości, zapewniających doskonałe przyleganie do twardych podłoży eliminując efekt poślizgu- leże dwusegmentowe, tapicerowane; zagłówek regulowany ręcznie za pomocą mechanizmu zapadkowego: +450, z uchwytem na prześcieradło Wymiary: 1850x560x600 mm [długośćxszerokośćxwysokość (+/- 50 mm)

 

  • WÓZEK ODDZIAŁOWY- 2 SZT.

Stolik oddziałowy: 1xblat z szufladą (blat:705x415x20mm szuflada:655x385x155mm), 1xpółka 655x415x20mm, WYKONANIE: - stelaż aluminiowo - stalowy lakierowany proszkowo na biało, z kanałami montażowymi po wewnętrznej stronie, umożliwiający dowolną regulację wysokości półek, przystosowany do montażu wyposażenia dodatkowego wyłącznie za pomocą elementów złącznych bez konieczności wykonywania otworów, wyposażony w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy 75 mm, w tym dwa z blokadą, z uchwytami do prowadzenia z pręta o średnicy 8 mm stanowiącymi zintegrowany element konstrukcji- blat, półka ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9, montowany na stałe do stelaża, z podniesionym rantem- szuflada stalowa lakierowana proszkowo na biało  Wymiary całkowite: 770x480x880 mm wymiary blatu górnego: 705x415x20 mm   (+/- 50 mm)wymiary powierzchni użytkowej blatu górnego: 702x412x17 mm  (+/- 50 mm)wymiary półki: 655x415x20 mm   (+/- 50 mm)wymiary powierzchni użytkowej półki: 652x412x17 mm  (+/- 50 mm)

 

  • WÓZEK NA CZYSTĄ BIELIZNĘ- 2 SZT.

Wózek do czystej bielizny- szafka z drzwiczkami, 1xpółka, 1xzamekWYKONANIE:- stelaż z zamkniętych profili aluminiowych i złączek ABS,  lakierowany proszkowo na kolor wg palety RAL ; - uchwyty do prowadzenia ze stali kwasoodpornej - wypełnienie z płyty meblowej obustronnie laminowanej ; - blat z 3 stron obudowany; - podstawa stalowa, lakierowana proszkowo, wyposażona w wysoce mobilne koła w obudowie z tworzywa sztucznego o średnicy 100 mm, w tym dwa z blokadą; odboje na narożach podstawy  Wymiary całkowite bez wyposażenia dodatkowego: 640x540x960 mm   (+/- 50 mm) Wymiary powierzchni użytkowej blatu: 545x470x175 mm  (+/- 50 mm) Wymiary części użytkowej szafki: 545x450x275 mm x2 (+/- 50 mm) [szerokośćxgłębokośćxwysokość] (w standardzie szafka wyposażona w jedną półkę

 

  • STELAŻ NA ODPADY- 3 SZT

Wózek na odpady lub brudną bieliznę – pojemność worka 60-80l, WYKONANIE: - stelaż ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9, obręcz wyposażona w klipsy zaciskowe zabezpieczające przed zsunięciem się worka- podstawa stalowa ocynkowana z osłoną z tworzywa ABS w kolorze białym, wyposażona w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy 50 mm, w tym dwa z blokadą- pokrywa z tworzywa ABS w kolorze białym, ze spowalniaczem cichego opadania, który zapewnia komfort użytkowania, ale i zapobiega rozprzestrzenianiu się bakterii, podnoszona pedałem, Wymiary całkowite: 395x495x695 mm [szerokośćxgłębokośćxwysokość (+/- 50 mm)

 

  • PARAWAN- 3 SZT

Parawan mobilny jednoskrzydłowy WYKONANIE:- stelaż z profilu aluminiowego, lakierowanego proszkowo na kolor biały, wyposażony w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy 50 mm, wszystkie z blokadą- wypełnienie stanowi zasłonka z materiału - poliester z wodoodporną powłoką, Wymiary: 1000x1700 mm [szerokośćxwysokość] szerokość podstawy - 450 mm

 

  1. Termin wykonania zamówienia: do 29.12.2023
  2. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
  5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl.
  6. Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 14.12.2023 roku do godz. 11:30.
  7. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie dotyczy
  8. Termin związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty
  9. Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
    1. Formularz oferty – załącznik numer 1;
    2. Propozycję umowy

W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jkruk@zoz.konskie.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy); w terminie do dnia 18.12.2023 roku do godziny 11:00, z dopiskiem w tytule wiadomości – Postępowanie na dostawę SZAFA 2 DRZWIOWA- 3 SZT. SZAFA 1 DRZWIOWA- 1 SZT. LEŻANKA- 1 SZT. WÓZEK ODDZIAŁOWY- 2 SZT. WÓZEK NA CZYSTĄ BIELIZNĘ- 2 SZT. STELAŻ NA ODPADY- 3 SZT PARAWAN- 3 SZT. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 11:15.
  2. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania zaproszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę musi być wyrażona w polskich złotych. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z max dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty, a także zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  4. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: CENA – 100%.
  5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    1. została złożona po terminie składania ofert,
    2. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
    3. Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu,
    4. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    5. została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  6. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
    1. nie złożono żadnej oferty,
    2. wszystkie oferty podlegają odrzuceniu,
    3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej,
    4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
    5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  7. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
  9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:

Zamawiający z Wykonawcą zawrze umowę w związku z tym Wykonawca do oferty załączy propozycję umowy zawierającą wszystkie postanowienia wynikające z oferty Wykonawcy.

  1. Zastosowanie aspektów społecznych: Nie dotyczy
  2. Informacja RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w ;
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mkalita@zoz.konskie.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6.  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
  8. posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.                                                                                                               

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych ZOZ w Końskich.

     ZATWIERDZAM

 

 

                                                                        

KIEROWNIK ZAMAWIAJĄCEGO

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 755881]

przewiń do góry